fredag 20 juli 2012

viaplay

Så en första titt på film då. Via viaplay.fi.
Jag är buzzador och får därför testa gratis och kolla film och tv, håller världen uppdaterad om hur det fungerar via min blogg.

Min man testade först.
Efter många om och men kom vi fram till att det inte gick att se film via hans dator. Okej att den är tio år gammal, men någon annan förklaring fick vi inte till att det inte ville fungera.

Men min nya fina dator fungerade iallafall.
Med vissa filmer.
Karln såg någon konstig film (world invasion, battle los angeles) jag aldrig skulle velat se. Men den var hans andrahansval. Den han egentligen ville se (clash of the titans) gick inte att se. Av oförklarlig anledning. Den bara visades inte.

Så det gick ju att se en film. Men om det var enkelt vet jag nu  inte. Och man kan ju då inte se alla filmer tydligen. Konstigt.

1 kommentar:

  1. Det låter ju verkligen som något man skulle vilja ha. ;)

    SvaraRadera