måndag 20 juni 2011

växthus

Slutligen blev vårt växthus klar.
Alldeles klart med plantor och allt.
Tillochmed lite väl tätt planterade plantor...men vi får väl se hur det går med dom.
Gurkorna mår ändå bra och om några dagar är det nog dags att skörda den första!





Har bara bilder inifrån, men utifrån har ni ju sett det tidigare. Typ iallafall.
Imorgon borde jag fota det på nytt
och ta några foton av våra nya grönsaksbäddar också!
Ibland händer det saker fort!

Aaaah, jag vet inte om det är min blogg som krånglar, googlekontot eller min dator, men jag kan inte svara på kommentar som inloggad - och jag vet inte ens om ni kan kommentera!
Min dator är såååå konstig.

Så om du läser detta kan du ju kommentera, bara så jag får veta att det fungerar!! ;o)

4 kommentarer:

  1. Verkar nog gå att kommentera, snyggt växthus! :) Hälsningar lillbrorsan! ;)

    SvaraRadera
  2. Ska testa kommentera;)!Å verkligen coolt växthus!!Wow!!
    Kram, Hannakusin

    SvaraRadera
  3. Så söta ni är som kommenterar!! Så roligt att få veta att någon läser! :o) Och nej, jag kan inte vara inloggad på min egen blogg. argghh!

    SvaraRadera