torsdag 5 maj 2011

en liten tid i bilder

Vad har hänt sen sist?


Lillprins bus har firats ordentligt, med välsignelse i kyrkan och stor fest hemma!!
Men för liten är det tröttsamt med så mycket fest!





Lillprinsen har varit alldeles röd (om vi då ska skylla på att modern ätit choklad eller nåt annat vet vi inte riktigt...)
Men nöjd är han då han får ligga på skötbordet.




Men kan man va annat då man har så fin utsikt?!? ;o)




Till vappen hann Pappan tillverka en grill på kvällskvisten så vi skulle ha nåt att grilla köttet och korven på.




Mamman fixar utomhus varje dag som lillprinsen sover. Varje dag lite bättre, lite finare...





Och så här stor är man nu! Pappan tog fotot för att lillen såg så Vuxen ut.




Och hur skulle Mamman ha tid med sånt här om han inte låg så sött i sin vagn och sussade?!?



Lyckliga liv!
Lyckliga vår!


Tack Käre Far för livet du gav!!!!!!


(sjunger Carola på radion och jag kan inte annat än hålla med!!!)

2 kommentarer:

  1. Va söt er lille prins är o så stor han redan hunnit bli! <3

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att få titta in hos er! :) Ännu bättre vore det såklart live, men i brist på det är det underbart med bilder och lite rapportering om hur ni har det. Jag är allt lite avundsjuk på ert hus... men vi satsar på lägenhet först.
    Oj, jag skulle kunna skriva ett långt brev känner jag, men det gör jag inte HÄR.
    Stoooor kram på er!!! Speciellt till lillen som växer för fullt ser jag

    SvaraRadera