lördag 21 maj 2011

Bara den som vandrar nära marken.



"Bara den som vandrar nära marken

kan se dina under Gud.

Larven som kryper, myran som stretar och barn som lär sig gå."


Och fåglar som lär sig flyga...



Tänkte parkera vagnen på samma ställe som alltid utanför dörren, då jag plötsligt såg en liten fågel sitta där.

Jag blev rädd, fågeln blev rädd,
men allt blev bra då jag flyttade på mig.


De små fåglarna som blivit matade uppe i boet under taket har blivit flygfärdiga.
Ännu var de dock inte flygkunniga.
Jag flyttade på vagnen så Aron inte skulle få sällskap under täcket.


Se varandra.

Se de mindre.

Ta hand om varandra.



Vackraste kusiner. Så underbara båda två!




Mamma Maja tar väl hand om sin dotter Tosca.




Alla behöver kärlek och omsorg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar